למה קונסולה?

כמה פעמים כבר יצא לי לקנות מוצרים של מיקרוסופט? יותר מלאדם הממוצע בישראל, אני בטוח.

היה לי שנה אחת מנוי MSDN כי חשבתי שזה יקדם אותי בקריירה (זה לא. אני לגמרי איש לינוקס ותוכנה חופשית, ושמח לי ככה)
היה לי הגה שלהם כדי לשחק קרמגדון, כי יש להם חומרה לא רעה.
יש לי עכבר ומקלדת שלהם, שוב, כי החומרה מצוינת.
יש לי אפילו XP חוקי (צלם צריך פוטושופ), אבל אותו קיבלתי חינם OEM עם איזו קניה פעם אז זו לא קניה באמת 😛

והשבוע אני הולך לחפש XBOX.

"למה?" נזעקים קוראי הנאמנים. "הרי אתה לא משחק משחקים מאז האלף הקודם! והמכשיר הזה הוא הרי תוצרת אימפרית הרשע, DRM ארוז בפלאסטיק, מה נהיה ממך?".

אכן, אני לא הולך להכניס גרוש לכיסו של גיל בייטס, בהן צדק! את הXBOX הזה אני קונה יד שניה או שלישית, עם מיטב תוצרת תעשיית הMOD CHIPS של ארצנו, והיא לא הולכת לשמש אותי למשחקים. אולי היא תריץ לינוקס ככה סתם בשביל הקטע, אבל רוב הזמן היא תשב בסלון ותשמש כנגן על אקסטות. סט תוכנות ומודצ'יפ חביב, יהפכו את הXופסא לנגן DVD בלי הגבלות זון, כולל ישירות מVOBים על הדיסק, כולל מהדיסק הרחוק שיושב בSHARE בסמבה משרת הלינוקס שלי (דרך LAN או WIFI), ויתמוך כמובן DIVX, OGG, FLAC וכל פורמט שאזרוק עליו, יריץ דפדפן קטן להקריא לי חדשות או לראות קטעי YOUTUBE ואת כל זה ישלח בסראונד מושלם למערכת שלי דרך כבל אופטי. פנאן. כבונוס, עדיין אפשר להריץ עליו משחקי XBOX אם הייתי רוצה, מDVD צרוב או מקורי או אפילו ערימת קבצים על הדיסק.

אני אוהב לשבור את הDMCA 🙂

2 תגובות בנושא “למה קונסולה?”

  1. בכל אתר של יד שניה מסתבר. ישראל היא שוק כל כך קטן כנראה, שאין לאיכסבוקס יבואן רשמי. יש המון יבוא אפור, והדרישה למוד-צ'יפים גבוהה למדי (כל ילד יודע איך מורידים משחקים לצריבה וחוסכים כ400(!!!) ש"ח למשחק).

    התוצאה: רב החנויות מציעות לך גם את האפשרות לשדרוג המכונה בעזרת מוד צ'יפ, או אפילו מוכרים אותה "פרוצה" מראש, כי זו דרישת השוק ממילא. מוד צ'יפים מגיעים ברמות שונות, הפשוטים שבהם ינטרלו את מגבלות הזון וחסימת הדיסקים הצרובים, והמשוכללים שבהם יוסיפו נוריות חיווי רשת ודיסק, פלאש BIOS מוגדל ל4-8 מגה שמאפשר צריבה של כמה גרסאות – חוקיות ושל הקהילה – במקביל, עם אפשרות לקפוץ בינהן לפי הצורך.

    סה"כ הXופסא הזו היא סלרון עם 64 מ"ב זיכרון, דיסק 10גיגה, כרטיס מסך לא רע ויציאת קול סראונד מובנית. אנשים משדרגים לה את הדיסק ל250-300גיגה ושמים שם משחקים, אבל תחליף מערכת ההפעלה הנפוץ בקהילה פשוט תומך SMB ולכן יוכל לראות SHARE מרחוק ולנגו ישירות ממנו את התכנים או להריץ את המשחקים.

    רפאל, לא שכחתי את הצעתך, אני פשוט עובד כמו קטר אנגלי, אבל אני אצור איתך שוב קשר בקרוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *