5 תגובות בנושא “לא רק בישראל”

  1. Western Australia did this too this year (I think they didn't have DST until now because they are so fucking huge). Last year the end of DST was changed just once in NSW/VIC/ACT to not interfere with the last weekend of the Commonwealth games.
    And there are more. If you follow the sources of the timezone package you'll see that changes are submitted all the time.

  2. אז אם זה המצב, איך מתמודדת עם זה מיקרוסופט שם? הרי באף מוצר מיקרוסופטי אין התייחסות לשעון הקיץ של ישראל, אנחנו בGMT-2 כל השנה, אנשים לא עורכים TZ ידנית ולכן מזיזים כל שנה את השרתים שעה קדימה בקיץ, לא משתמשים בNTP וחברה שלמה לפעמים בדריפט בגלל הדומיין קונטרולר, שלא לדבר על זה שאם יש לך יוניקסים וחלונות באותה חברה דברים משתגעים לגמרי אם אתה לא מעביר את היוניקסים גם כן מIDT לGMT-2 ומזיז את גריניץ' לפריס. עד מתי נאכל את הקש הזה?

  3. I'm honestly not sure how MS manages with that – I suppose they just had to offer a patch just for this year.
    Mind you – the way MS does NOT handle TZ properly also means that historic records are read improperly – imagine that you have to compare some trace logs between two time zones – the change you made for "current year" will also affect the time displayed in your binary logs.

  4. סתם המון התעסקות. הנה הפתרון הכי נוח:

    http://lingnu.com/support.html#timezone

    שחר שם שינויי רג'יסטרי מוכנים מראש לפי השנה. הבעיה כמובן, היא שלחלונות יש זיכרון קצר ודבילי. מיקרוסופט תומכים רק בחוק אחד להתחלה וסוף של שעון קיץ, ולא תתן לך לעקוף את זה לשנים עברו ושנים עתידיות שבהן התאריכים היו או יהיו לפי חוקיות שונה. משמע שאם אתה עומד ב2007, ומסתכל על פגישות שקבועות לך ל2009 או שהיית בהן ב2005, יתכן בהחלט שזזו השעות, כי כל שנה צריך לשנות את הרג'יסטרי.

    ואני מניח שזה לא תוקן גם בויסטה… ביוניקס, לינוקס ומק כמובן שהבעיה לא קיימת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *