בואו לתפוס ראש עם משטרת ישראל

מצחיק אתכם הבני הזה, אה? כתבתם לו שירים, חיפשתם לו שידוך, ירדתם על הקמפיין שלו. אבל שלטי החוצות האלו – אתם מפספסים פה את גדולת הרגע! יש כאן קמפיין שיווקי תדמיתי יפה ומבריק וקליט ונושך, לא צריך את השם כי כולם יודעים, גם לא צריך להגיד שזה המשטרה כי כולם יודעים, ובעצם לא ברור למה אומרים לנו שצריך לתפוס אותו או שצריך לצלצל 100 (בעצם צריך לחייג 100, אבל אין זמן לדיקדוקים כשרצים עם קמפיין ארצי בתקציב פרסום אפסי).

המשטרה מוציאה 2.5 מליון ש"ח ליום לתפוס אותו. אנס מסריח, מסוכן כמה שלא יהיה, לא שווה את כל כספי המיסים שאלו, שעדיף שהיו הולכים על ציד מאפיונרים, סוחרי נשים, סוחרי סמים, מתעללי ילדים, מבריחי שב"חים, סייעני אויב ומה שלא יהיה. הם מודים שאין להם קצה חוט (ובמילים אלו), ומציעים פרס על ראשו 100K ש"ח עלובים. לפחות לא היו מחייכים ומושיטים לנו יד "בואו נתפוס אותו יחד" למה לא לעשות את זה בסטייל עם קצת הומור עצמי? עוד 15 דקות בפוטושופ, תנו לו שפם וכובע בוקרים שחור, הפכו את התמונה לספיה והצהיבו את דף המודעה שישבה בשמש של מדבריות נבאדה. "מבוקש חי או מת, באונטי של 100,000 ש"ח!"

12 תגובות בנושא “בואו לתפוס ראש עם משטרת ישראל”

  1. About the guessing that I arrived from google – I arrived from Google Reader – you can't assume today that I searched anything in Google just because of the referrer. I suggest that you condition that addition with "if search term isn't empty".

    O

  2. יש לנו כאן מותג חזק. מותג מנצח. כזה שפרקטיקלי מוֹכר את עצמו ומוּכּר בכל בית אב בישראל. אנחנו לא צריכים הומור. זה זול וירוד, וממעיט מערכו של המותג שלנו, שעבדנו כה קשה לקדם אותו בתקשורת ובתודעה. מה שאנחנו צריכים, זה לבסס את המותג שלנו כחזק ובעל עוצמה, אך עם זאת קונסצנזוסיאלי, שמאגד סביבו את מדורת השבט.

    [ואני תוהה למה לא הלכתי לכיוון הפרסום, כפי שתכננתי עת הייתי עלמה צעירה ויפה בת 20, והפכתי בלי כוונה לגיקית מרירה ומקומטת במקום זה]

  3. צר לי לנפץ לך בועה, אבל שלטי החוצות נעשו ע"י אזרחים, לא ע"י המשטרה. במילים אחרות, הביקורת שלך לא רלוונטית.

    שחר

  4. היה משהו כזה באחד העיתונים. "כך הוא יכול להתחפש" ושמו עליו בפוטושופ משקפי שמש, כובע של דתיים..

    אני לפחות מקווה שזה היה בצחוק.

    שמת לב שיש לך תגובות מה 149 בדצמבר?

  5. נרגעתי. המשטרה עשתה שטות אחת פחות בפיאסקו הזה והקמפיין לא מומן מכיסינו. מבכיס של מי אם ככה? אדיוט. עוד שם את זה על רקע צהוב למשוך את העין ולי זה מזכיר את מודעות הרבי מלובאביץ' שאוטוטו חוזר אלינו עם הגאולה.

    גליה – אכן מענין. תלונות לשרון שעברתה את הסקין החביב הזה. התגובה שלך מה228 בדצמבר. לפחות החודש נכון 🙂 אולי זה היום בחודש ושתי ספרות מיותרות… שניות?

  6. הוי. באמאשלי שאין לי מושג מאיפה זה הגיע. כזכור, אני עברתתי רק את המשאבים (ב-MO) וה-CSS לסקין הזה, ואפילו לא נגעתי בקוד של הדפים עצמם. (אם הייתי נוגעת בדפים, תאמין לי שהיו שם תווי בקרה כמו זבל, שיסדרו את הכיווניות של העברית איפה שצריך, ואז – אם אלה אכן שניות, זה היה מסודר כמו שצריך)

    הביזאר זה כשמופעלת אצלי בבלוג התבנית של BB עם הסטייל הספציפי שרץ אצלך – אין דבר כזה, ולכן אני נאלצת להעלות את ההשערה שאחד התוספים שרץ אצלך אחראי לזה?

  7. הוי. בטעות הקלקתי על הווישליסט שלך לאמאזון (זה מה שקורה כשאת גורמת לבלוג שלך להיראות כמו הבלוג של מישהו אחר ולא מבינה מאיפה הגיעו הלינקים האלה כי את קצת מפגרת בשעת לילה מאוחרת).

    כך או כך, קבל ח"ח על טעם ספרותי מוצלח ומעניין.
    (וגם, הממ. נראה שאתה צעיר ממני ב-9 ימים, פלוס-מינוס שנה-שנתיים לכיוון זה או אחר?)

  8. יש להניח שפלוס, ילדתי. הנני בא בימים (והולך בלילות), יליד ק"ק אלקודס שנת תשל"ג, שהיתה שנה חורפית וקרה בערבות יער ירושליים.

    אני אחפור אח"כ מה ניה עם השניות המטיילות האלו…

  9. ואם כבר בענייני BB עסקינן, יש לה המון התנהגויות מוזרות כמו הצורה של סיפורים בעמוד הראשי. לפעמים בכותרת רגילה עם תאריך ולינק לתגובות ולפעמים מסגרת עם רקע שונה, בלי תאריך ובלי לינק תגובות. אני צריך לצלול לקוד לראות מה דפוק שם.

    מה אתם אומרים, אנשים, לחזור לסקין הישן שלי על בסיס ויסטרד ליטל?

  10. לך על הויסטרד ליטל וסלמתאק. הוא הרבה יותר יפה מ-BB ממילא…

    (ואני בכלל מפגיירת שמתבלבלת בין תאריכים אמריקאיים עקומים ושאינם כאלה. אתה אפילו לא מזל דגים. וכן, נו, אתה זקן ממני)

  11. אני אריה שלא מאמין באסטרולוגיה ואני אוכל דגים לארוחת בוקר (בעיקר סלמון מעושן).

    אני אתגעגע לאג'אקס ולכל הפטנטים, אבל עד שיהיה לי זמן לעשות פורט של ויסטרד לBB, הנה המקור חזרה…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *