איך עכשיו?

שרפתי קצת זמן אתמול והיום בשיפצור הסקין. הוספתי פיצ'רונים מגרסת ויסטרד שקיבלתי מעמרי ידן. השלב החשוב הבא הוא להרחיב את הסיפורים כי השורות סתם קצרות מדי.

בינתיים גם החלפתי את תמונות הרקע לתמונות מקוריות משלי. הרקעים הקודמים היו מפרופגנדה, אבל משום מה לכל מי שאין את הLCD שלי, הם נראו נורא חשוכים. איך זה נראה עכשיו?

או שאולי עדיף סקין הכי פשוט, בנאלי, קריא ו"כמו כולם"? 🙂

ואולי אני מתעסק יותר מדי בשטויות במקום להוסיף בכלל תוכן… אולי אני כותב רק לעצמי? ספרו לי מה אתם חושבים…

תוספת: בעודי הולך לאיבוד בסבך הCSS, מסתבר שטובים וגדולים ממני מאבדים פירורי CSS בין כריות הספה. אי אפשר ככה… 

16 תגובות בנושא “איך עכשיו?”

  1. WOOT! יש לי שלושה קוראים!

    כן, יש מצב שהאותיות אצלכם גדולות, כי הגדלתי אותן למה שנראה לי נורמאלי אצלי על המסך (והכל נראה לי תמיד קטן). אז תיקנתי חזרה.

  2. אה ולביש גדא (מה רע בניק?), זה לא התפקיד של הבלוג לזכור את הפרטים שלך אם לא נרשמת והתחברת, זה עושה הדפדפן יופי עם form cache או איך שקוראים לו היום. אני עדיין מדשדש בעולם הPHP והCSS, ועדיין לא הצלחתי להבין אין טבלאות מסתדרות לבד בXHTML עם כמה נפנופי DIV ומלמולי סטייל. העולם הזה מודרני לי מדי. מה היה רע לי עם HTML 3 וVIM?

    ועוד צרה גדולה היא שכרגע PUTTY לא תומך בעברית UTF-8 (או אולי זה החלונות? כי עם xterm פשוט ופונטים של קולמוס על הלינוקס זה עובד חלק).

    אז האמת, שמירת הנתונים לאלמונימיים תחכה קצת 🙂

  3. סה"כ נראה מצויין. אחל'ה תמונה, וגודל פונט נהדר (במיוחד בתגובות, שמשום מה בסקינים אחרים נוטים להיות בגודל מיקרוסקופי).
    כמו שציינו מעלי, מה שחסר כרגע אלו שורות קצת יותר רחבות, וסידור קצת של הסיידבר (אני רואה למשל שהשורות של הכותרות מהפיד שלי יצאו קצת מבולגנות כאן).

    הערה נוספת היא שבילבל אותי קצת שבתגובה שם השדה נמצא מתחת לשדה האמור ולא ליד או מעל (והטופס קצת גולש לי לצד). יהיה גם נחמד אם הטופס לתגובה יכיל קצת יותר שורות:

    וכמו תמיד הקיטור הרגיל שלי על WordPress- אם אתה נותן לי לשלב html, תן לי גם תצוגה מקדימה כדי שאדע שלא דפקתי כלום.

    אבל שוב- בסה"כ נראה נהדר, ועושה לי חשק להתאפס על עצמי ולעדכן את העיצוב שלי 🙂

  4. טוב, אני מכיר אותך הרבה זמן, וגם אתה מכיר אותי (אם תסתכל בבלוג שלי אז אולי תצליח לזהות אותי). רק לאחרונה גיליתי שיש לך בלוג (בגלל שהגבת אצל שוש) אז הוספתי אותו לקורא הרס"ס.

    מה שרע בכינוי שלי הוא שהוא שלילי.. אני צריך דרך לתרגם את Luckluster לעברית. או שאולי אני פשוט אגיב בתור דרצ'י?

    בכל מקרה, מה הקשר בין Putty, UTF-8 ושמירת כינויים? אתה רומז שאתה לא יכול כרגע לערוך את הקבצים של הבלוג? אתה יכול להשתמש ב-Notepad אם כך – יש לו אחלה תמיכה ב-UTF-8. 😉 גם Crimson editor יכול להציג UTF-8. אמנם הוא מציג את העברית מחורבש, אבל נראה לי שהוא לא הורס אותה כשהוא שומר אותה.

    אישית, בקוד שלי יש רק אנגלית. העברית נמצאת רק בקבצי השפה.

    ואני לא משתמש בשמירת נתוני ה-form. פיירפוקס לא מיישם את התכונה הזו יפה כמו IE (אבל IE מעצבן).
    לדעתי שמירת פרטי המגיב היא זכותם הבסיסית של המגיבים בבלוגים..

  5. יש משהו בדבריך, אבל קצרה יד מפעיל המערכת מלהושיע (היד עם השעון ספיציפית)… וקבצי שפה זה נחמד אם מישהו יישם לך אותם מראש, ברוב הסקינים שראיתי עד היום כל הסטרינגים מפוזרים ישירות בין הPHP לXHTML. את העריכה בחלונות ניסיתי עד היום עם Notepad++, תוכנה חופשית מסורספורג' (מחשלת הקוד?) וזה לא משו. Notepad המקורי של מיקיסופט סובל מחוסר הכרה בשורות יוניקס שנגמרות בלי CR.

    לגבי אישעםביש – עברתי על הבלוג ברפרוף ואני לא מזהה מי אתה כרגע (חוץ מזה שאני לא מזהה אותך מאולטי…). את הניק שלך אין איך לתרגם בדיוק לעברית כי אין מילה כזו, אז אולי לפרק את זה לשתים ולתרגם את זה ל"ברק המזל"? ההפך מביש גדא זה בטוח. "גדא נאורא" או "גדא דנורא" אם תרצה לתרגם את זה ישר לארמית עם "פיזאז" 🙂 (איך אומרים את זה בעברית?). אלא אם כן הכל בטעות יסודו, ומדובר בטעות כתיב, lackluster עם A זו מילה אמיתית ומשמעותה בתרגום מילולי "חסר ברק" או בתרגום חופשי "משמים" או "מאכזב". גרוע כמו ביש-גדא אבל פחות חמוד כי לא מזכיר לי לא את שיעורי החשבון של הלימודית ולא את בשביס-זינגר.

    ולשוש – נראה אצלך מאוד שונה. אני מתייאש מלנסות להבין XHTML. עוד רגע אני מעיף את כל הDIVים האלו ושם טבלא כמו שאלוטים (ברנרס-לי) התכוון. לא הצלחתי להוזיז את שם השדה להיות לימינו במקום מתחתיו. איפה יש איזה HOWTO שאפשר ללמוד ממנו בלי לקרוא את אינסוף המסמכולוגיה של הW3C?

    אפשר תמיד לשפוך כסף על מעצב מקצועי שיעשה את העבודה… מישהו כמו בלוגמוקסי. תראו איזה עיצוב חמוד (לא לטעמי אבל חמוד). עד שאזכה בלוטו, נשנה פה סדרים לאט לאט…

  6. קודם כל תתחדש ונחמד לראות אותך פה 🙂
    2 דברים.
    1.לערוך קבצים – vim פשוט תעשה לו set encoding=utf8
    2. עריכת divים – אפשר לנסות לעזור לך – תגיד איפה נתקעת 🙂

  7. אבל זה אם התאריך היה באנגלית, הוא בעברית!
    "נחמד לראות אותך פה" – תודה אחות"י דקר! אנחנו מכירים מעוד מקום, או שזו סתם ברכה? 🙂
    עם VIM אין לי בעיה, עובד יופי בXTERM, אבל לא מחלונות דרך PUTTY, האותיות לא מופיעות, כנראה שהוא מתרגם לא נכון את הקידוד. אגב, צריך גם לעשות set aleph=1455.
    ולגבי DIV – אני מנסה לשנות את הLAYOUT של הכותרת ושל טופס התגובות למשל. לא הצלחתי לגרום לשדות השם והדואל להיות מוצגים מעל חלון הכתיבה. כשהפכתי בינהם את הסדר השדות ריחפו על שדה ההודעה בשכבה שניה, במקום "צפונה" ממנו. למה הם לא דחפו אותו למטה? ניסיתי לקרוא את הCSS ובאמא שלי לא מצאתי מי אומר לDIVים האלה – מלבנים בטבלא – באיזה סדר להופיע ובאיזה אופסט מלמעלה או מלמטה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *