בחיאת זומזום

גוגל בזבזו לי עכשיו חצי שעה בחיפושים איך לכבות את באזבזן הזמן שלהם. למי שתהה, הוא לינק ירוק בתחתית העמוד. גוגל באזזז מביא את ה־TMI הנצחי של הגוגל-רידר וטוויטר כאחד היישר לתוך הג'מיל שלכם ((בעודו מנסה להכנס בגסות לטריטוריה של טוויטר, פרנד-פיד ושאר מסכנים שרק רוצים לשלם שכר דירה)) בצירוף הוספת כל מי שאי פעם שלח אליכם מייל לעוקבים וכל מי שעניתם לו לנעקבים. בעע. אמרתי לא תודה ונפנפתי אותו. את טוויטר לא הדלקתי כבר שבועיים, ברידר לא ביקרתי כחודש לצערי, המצב על הפנים ואני לא צריך להפוך אותו לגרוע יותר. גוגל, עשו טובה. buzz off.

Why would so many want to follow my buzzer?אנשים משועממים החליטו שיש מה לעקוב אחרי. קמתי בבוקר עם 44 עוקבים, יצאתי לכנס וחזרתי אחרי 9 שעות לגלות שיש לי 14 עוקבים חדשים (וכמה אנשים הגיוניים כנראה עזבו). מה יש לכם, אנשים?!

ולקינוחה, סקייפ שלחו לי תזכורת ליום ולנטין הקדוש, והציעו שאשלח מברק מזמר פאר ידי לאהובתי (אני אישית מעדיף חיבוקים ונשיקות בלי זוג מחשבים ושני ספקי אינטרנט באמצע). הסיסמא בה בחרו כדי לשכנע אותי?
"all you need is love. and a webcam". סקייפ? Romance FAIL. ביג טיים.

6 תגובות בנושא “בחיאת זומזום”

  1. אכן. כתבתי את הפוסט אתמול בערב ושכחתי לפבלש. עד ששלחתי אותו הבוקר כבר כל הווב זימזם את התשובה.

    איך זה שלא ראיתי אותך אתמול ברעננה?

  2. ובשביל להמשיך את השליליות של אדון לא רלוונטי, אומר לך שאתה לא צריך להחמיא לעצמך יותר מדי. האנשים שהוסיפו אותך לא עשו את זה במודע. גם אם הם מופיעים בתור עוקבים חדשים, זה קרה בגלל שפתאום התאפשר ה-buzz אצלם בג'ימייל.

    בכל מקרה, ה-buzz הזה הוא די מרתיע ומעורפל. אין לינק נורמלי בשביל לעקוב אחרי, וממש מפחיד איך שהוא הופיע פתאום משומקום.. וגם מפחיד איך שגוגל החליטו פתאום "וואו. הודעות סטטוס. גם אנחנו רוצים". גם אני ביטלתי אותו.

  3. עם כמה שאני רגיש לפרטיות שלי, אני דווקא משאיר את הביזבז וכבר מנהל כמה שיחות מעניינות דרכו. אז שיניתי מה שיכולתי כדי שאנשים מסויימים לא יעקבו אחרי אבל חוץ מזה אני רואה את זה כמשהו שימושי.

    1. כתבה מוצלחת ואהבתי את האסוציאציה המבריקה לססובר, שכחתי מהמערכון 🙂

      אגב אסוציאציה חופשית: לא אסגיר פה שמות, אבל תומך מוכר של המאגר הביומטרי ביקר את מכתב הפרופסורים בטענה שהם "סתם מגיבים מהבטן אחרי שקראו איזה מאמר בסיינטיפיק YNET או סיינטיפיק NRG". כבוד למדור? 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *