דקות אחרונות של דמוקרטיה

רק עוד שעה לדיונים על הביומטרי. יהיה חם ומגניב. אני לא אוכל לצפות בהם בשידור חי כנראה, אז אם מישהו מסכם אותם בלייב בלוגינג אני מודה מראש 🙂

פתיתים שעפים ברשת: בירנהק בעוד טור מצוין, למרות שאולי באיחור של יממה מבחינת פוטנציאל עשיית גלים. פרסיקו בטור בעין השביעית. אחרי אתר ועדת וינוגרד הגיע תורו של הבלוג המוזהב של חולדאי לעבור לצד השפיות. קודוס לרם און!

ברגע זה חמ"ל הטלפנים של מטה המאבק סיים והתקפל, החכ"ים בישיבות סיעות עד ישיבת הכנסת אז אין יותר מה לנדנד להם. לפי פרויקט MKLOBBY עדיין אין לנו מושג מדויק מה תהיה ההצבעה (בספירה אחרונה המערכת מדווחת: ח"כים במשכן בעד: 10 נגד: 21 לא ידוע: 34 נמנעים: 24). לא יודע אם נדע עד ההצבעה מה החליטו בסיעות, אבל קלינגר מעריך שתופעל משמעת קואליציונית (והוא בדרכו להשמיע קול אחרון ב"ערב חדש").

החזיקו אצבעות, שלא יקחו לכם…

4 תגובות בנושא “דקות אחרונות של דמוקרטיה”

  1. חוק מעולה, יצמצם עבריינות, זיופים, ויצמצם אנרכיה.
    די להפחדות די לשקרים די להסתה די לתעמולה של החתרנים השמאלנים וכל ה"מומחים" מטעם שיש להם ידע חלקי. אנו מכירים הרבה כאלה…..חלקם מתוסכלים שלא מצאו ג'וב יותר טוב בחיים.
    לידיעתכם: יש מלא מאגרי מידע הכוללים יותר אינפורמציה עלינו מאשר במאגר הביומטרי: בנקים, קופ"ח, ולאקדמאים שבינינו- באונברסיטאות.
    לקבל ויזה לארה"ב נותנים פעמיים טביעות אצבעות!!! מדוע לממשלת ארה"ב מותר לעשות מאגר ביומטרי של אזרחי ישראל ולממשלת ישראל אסור ?
    המאגר הביומטרי יהיה מוגן יותר מכל הנ"ל. בנוסף: לא כל האנשים במשטרה ובזרועות הבטחון מטומטמים כל הזמן. אני מחכה לראות את המטומטמים שינסו לפרוץ למאגר וייכנסו לכלא……

    1. חוששני שהלוקה בידע החלקי שלו זה אתה, צבי. אני אענה לך מאוחר יותר באריכות כי כרגע אני בעבודה.

      בגדול – אתה צודק, יש עלינו כמויות מפחידות של מידע אגור בכל מני מקומות, אבל המאגר הספציפי הזה הוא שונה בנזק שאפשר לעולל בעזרתו, בגלל סוג המידע, בגלל היכולות של הגופים שתהיה להם גישה אליו, ובגלל נסיון העבר של כולנו עם מאגרי מידע אחרים ובראשם מרשם התושבים. כאמור, בלילה אני אפרט לך יותר אם תרצה (בינתיים תוכל למצוא את התשובות לרוב טענותיך בפוסטים קודמים שלי אם תחפש).

  2. למי שמנסה לעקוב ולא מבין מה רוצה ממנו ח"כ גדעון עזרא, סדר היום השתנה ולפי אתר הכנסת הצעת החוק הביומטרי עברה להיות האחרונה בסדר היום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *